Netlovagok, bénák vagytok, ne csodálkozzatok!

netlovag.pngMivel mindenhonnan ezek az ismerkedős oldalak és applikációk folynak, és a barátnőm is állandóan ezeket bújja, úgy döntöttem, hogy én is kipróbálom, hátha éppen a szőke herceg is a gép előtt gubbaszt és szörfözget a jobbnál jobb csajok képeire kattintgatva ahelyett, hogy a fehér paripáján vágtatna végig az Üllőin, egyenesen felém.

Kezdjük ott, hogy ki kell ugye találni, hogy a hercegem melyik portálra regisztrálhatott. Izgalmas aki bújt, aki nem, megyek játéknak indul. Természetesen a legjobb reklám a barátnőm, aki tényleg jó pasikra bukkant az egyik ilyen oldalon. Nos, regelés megvan, nem, nem kérek hírlevelet és rivaldafénybe sem szeretnék kerülni, napi ajánló sem kell és krediteket sem szeretnék. Hány tovább gomb van mééég? Kép feltöltve, adatlap kipipálva, kezdődhet a böngészés. Lássunk neki. 

WTF???

Mi van itt? Szinte még a kezelőfelületet sem ismerem, de már 4 értesítés, 3 üzenet. Nézzük csak, hogy hogyan ismerkedtek Ti, kedves netlovagok:

1.  Hiba - Mr. rögtön figyelmes akarok lenni

  • Balázs (25): Szia, hogy telt a napod?
  • Lovagra váró leány: Drága Balázs! Képzeld el, hogy ma reggel kicsit hisztisen keltem, mert ugye tegnap a szomszéd Mari néni hozott át túrós tésztát és szerintem túl sokat ettem belőle és fájt a hasam még reggel is, és az az új gyógyszer sem hatott, amit múlt héten vettem, s ezért a reggeli edzést is kihagytam, és még a munkából is elkéstem, persze azzal nem volt gond, mert a főnök sem érkezett még be akkor, de legalább volt annyi időm, hogy a lányokkal megbeszéljem, hogy mi a helyzet. Meló után hazajöttem, szerencsére napközben a hasfájás is elmúlt, gyors zuhany, kaja, s most egy kicsit leültem a gép elé, hogy....

- Mi a fenét érdekel téged, te idegen, azt sem tudom, hogy ki fia-borja vagy, hogy milyen volt a napom??? Elhiszem, hogy valamivel indítani kell, de ez: ANTIKREATÍV

2. Hiba - Mr. nem bírom a visszautasítást

  • István (28): Szia, milyen napod van? Van kedved ismerkedni?
  • Lovagra váró leány: Szia, köszi, de nem.
  • István (28): Koszi szia akkor minek irsz eleg geci nok vannak a vilagon koztuk te is
  • Lovagra váró leány: Mert nem vagyok geci, hogy nem válaszolok :)

- Na bazzeg, még szerencse, hogy nem tetszett a képed, amin még nem is látszik az a kedves és udvarias fejed... talán, ha esetleg valami kedvesebbet válaszoltál volna, vagy érdeklődtél volna, hogy akkor mi a fenét keresek egy társkereső oldalon, esetleg még a kis és "eleg geci" fejemben megfordult volna, hogy elkezdek beszélgetni veled, mert te esetleg nem vagy olyan "eleg geci": ÜLJ LE, EGYES!

3. Hiba - Mr. sajnálj meg

  • Dani (34): Szia, mi járatban itt? (ügyes kezdés Danikám)
  • Lovagra váró leány: Szia, egyelőre csak ismerkedem az oldallal. És te?
  • Dani (34): Szeretnék egy barátnőt, de nem nagy sikerrel járok itt. Talán mert csúnya vagyok. Te is azért nem akarsz ismerkedni velem, mert csúnya vagyok, ugye?

Őőő... izé... 1. Azt sem tudom még, hogy hogy kell ezen a "eleg geci" oldalon képet nézni 2. Most mit vártál Danikám, hogy ha lecsúnyázod magad és elkezdesz siránkozni, akkor meglágyul az az "eleg geci" szívem és az öledbe hullok, hogy jajj neeeeeem, te nem vagy csúnya, gyere, menjünk moziba, nézzünk meg valami édes, romantikus filmet, ami alatt ugyan úgy bőghetsz, mint a "csajozós" benyögésedben, s mindezek után költözzünk össze és éljünk boldogan életünk végéig! MI VAN VELED? EMBER?!

Szép kezdés...

Netlovagok, bénák vagytok, ne csodálkozzatok! Hülyén kezditek az egészet. Komolyan!

Lehet, hogy van köztetek tényleg cuki (ez most olyan trendi szó), szerethető fiú, aki még talán a fehér lóra is felpattanna és megvívna az Üllői úti, elcseszett Fradi csirkével is a kegyeimért, de ha unalmasan kezditek, vagy hülye kérdéssel, akkor mi a fenét vártok? Inkább üljetek le egy sarokba (lehetőleg ne siránkozni, hogy milyen csúnyák vagytok), ha már a való életben nem akartok/tudtok/lehet ismerkedni, vegyetek elő papírt és ceruzát, majd írjátok rá százszor:

Helyes, Ügyes, Jólnevelt, Egyéniség vagyok!